Sean Price & Lil' Fame - Price of Fame (2019)

Label: Duck Down

1. A Few Words from Shaun Price & Mrs. Price (0:58)
  2. Big Gun Vs Lil Gun (3:54)

met M.O.P.

3. Center Stage (2:42)
  4. Boston George (2:51)

met Tek

5. Sit Your Ass Down Skit (1:11)
  6. Pigs (2:50)

met General Steele

7. They Ain't Fucking with Us (3:25)

met Rockness Monsta

8. Remember the Time (2:50)

met Illa Ghee

9. Wait for It (1:39)

met Lil' Fame

10. Peter Pop Off (4:25)

met Rim, Teflon en I-Fresh

11. Enemy of the State (3:57)

met Conway the Machine, Guilty Simpson en Lil' Fame

Eerste luisterbeurt is mij goed bevallen. Fijne producties en natuurlijk Sean P. Nooit verrassend maar wel altijd kwaliteit.

avatar van Septua
Maar waar komen dit soort projecten nou vandaan dan? Is dit officieel opgenomen door Lil' Fame met Price of zijn het van die uitmelk platen waarbij ze de boel omgooien.. Vind het altijd vervelend als er platen worden uitgebracht na de dood van een artiest die niet 'zo' bedoelt zijn.

Nee, geen uitmelkplaat. Gelukkig niet. Ze waren al met dit project bezig maar helaas overleed Price. Hij was altijd met veel projecten bezig en dit was er eentje. Zou ook nog een plaat met Ill Bill komen dus wie weet wat er de komende jaren nog kan komen.

avatar van Silky & Smooth
Doet Fame maar op 3 nummers mee? Of kloppen de featurings niet?

avatar van Yestsida
Silky & Smooth schreef:
Doet Fame maar op 3 nummers mee? Of kloppen de featurings niet?

Lil' Fame rapt inderdaad maar op 3 tracks mee.
De hele plaat is echter wel door hem geproduceerd.

avatar van Nr.4
Janor schreef:

Er staat een skit op uit een interview met Sean Price waarop hij deze plaat aankondigt als keihard. Dat vind ik zelf wat overdreven trouwens, maar wel gewoon zeer degelijke kwaliteitshiphop van een van m'n favoriete mc's. Toch altijd wel wat glimlachen bij eigenlijk elke verse van de beste man. Beats van Lil Fame zijn prima wat mij betreft.