Terrorfakt - Teethgrinder (2006)

Electronic
Label: Metropolis

1. Welcome to Hell (4:27)
  2. Headcase (5:00)
  3. The Unknown (3:52)
  4. Damage (3:33)
  5. Skullfucker (3:15)
  6. The Fine Art of Killing Yourself (4:33)
  7. Empire (4:30)
  8. Rhythm & Hate (5:05)
  9. Stormbringer (4:14)
  10. M15 (4:56)
  11. Crown of Thorns (4:00)
  12. Do unto Others (4:00)
  13. Sie Bringen Mich Um (3:04)
  14. Animal (4:07)
  15. We Gave Till We Bled (4:12)
  16. Welcome to Hell (Reshanked by Manufactura) (5:45)
  17. The Fine Art of Killing Yourself (Refined by Tonikom) (5:17)
lambf
Hardcore, niet een genre dat ik vaak luister. Maar het is af en toe wel lekker. Niet alle artiesten natuurlijk, bijv. Frazzbazz vind ik erg slecht en saai. Maar als het zwaarder is is het vaak wel leuk, omdat het dan ook niet zo leeg klinkt. deze is ook wel leuk, donkere sampletjes, harde beats, ruizige dingetjes. Het grootste nadeel is dat het de meeste tracks te lang duren. 4 keer dezelfde beat herhalen kan nog wel, maar soms hoor je wel 10 keer hetzelfde gedeelte achter elkaar lopen voordat er iets anders gebeurt, en dat is echt saai. Ze hadden beter een paar nummers van 1 minuut op deze plaat zetten. Het is dan ook jammer dat de intro's en de eerste paar seconden van de liedje's eigenlijk de leukste zijn. Toch een 2,5* omdat het wel lekker klinkt.

avatar van Zeitgeist
Dit is geen hardcore maar powernoise.

anyway leuk plaatje. Zei het wat eentonig. Maar dat heb je snel met deze stijl. Maar het beukt lekker door dat wel.

3.5*

avatar van vork666
Eentonig, inderdaad. Zitten best wat leuke nummers op, maar een uur lang naar dit gebeuk luisteren is teveel van het goede. Bovendien heb ik, als we dan toch de buren moeten pesten, liever het moddervette geluid van een To Mega Therion of een W.A.S.T.E. dan deze toch ietwat steriel klinkende schijf.