Claro Intelecto - In Vitro - Volume One (2019)

Electronic / Dance
Label: Delsin

1. Peace of Mind (Electrosoul) (6:12)
  2. Second Blood (7:17)
  3. It's Getting Late (6:15)
  4. When the Time Is Right (8:49)
  5. Two Thousand (5:53)
  6. Heart [Warehouse Mix] (7:23)
  7. Beautiful Death (3:48)
  8. Contact (4:48)
  9. Chadderton (6:28)
  10. You Not Me (5:24)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Hier kwam eerder vandaag een nummer van langs nadat Spotify doorspeelde (ik luisterde de nieuwe EP van Yagya) en ik heb gelijk de hele plaat opgezet. Top!

avatar van trebremmit
Peace of Mind is een van mijn favoriete electro nummers, stond ook in mijn dance top 100. Het album Reform Club is trouwens ook erg goed.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
trebremmit schreef:

Dat was ook het nummer dat me het hele album op deed zetten, zie nu idd dat dit een verzamelaar is en die track een (bescheiden?) klassieker. Fantastische electro inderdaad! Dat het een verzamelaar is verklaart ook waarom de stijlen wat verschillen over de hele lengte, later zit er ook meer housey spul tussen, maar het klinkt nergens verkeerd.

Zal dat album binnenkort eens beluisteren, thanks voor de aanrader Bert!