The Leonard Simpson Duo - Lsd (2020)

Verenigde Staten / Nieuw-Zeeland

7. Grass (0:51)
  8. Nobody (4:22)
  9. Heavy Organ (3:04)

met Wilchchild

10. EVOL [Interlude] (0:49)
  11. Message to My Ex (4:31)
  12. Bricks (3:11)
  13. The GOAT (0:45)
  14. Smokin' Good (6:08)
avatar van overmars89
Bruh, Nobody .. Zo'n sicke track!

Geniaal hoe ze Marlon Williams & Aldous Harding gesampled hebben.

avatar van overmars89
Ik ben toch wel erg te spreken over deze unieke samenwerking. Prachtige veelzijdige subtiele productie waar Guilty toch meer smooth rapt dan normaal. Guilty laat zich ook meer van zijn persoonlijke kant zien, wat me erg aanspreekt..

avatar van Mausie
Mausie (crew)
overmars89 schreef:
Bruh, Nobody .. Zo'n sicke track!

Geniaal hoe ze Marlon Williams & Aldous Harding gesampled hebben.

Dit bericht kon ik niet negeren als Marlon fan. Erg fijne track idd! Heb ook vluchtig de andere tracks geluisterd en de producties klinken erg origineel. Gaat het denk ik goed doen aankomende lente. Verbazend weinig animo hier trouwens.

Mausie schreef:

ja valt mij ook een beetje tegen..

avatar van Flipm0de
Kwam em toevallig tegen op Spotify, maar zelfs als Guilty Simpson fan was deze mij nog niet eerder opgevallen.

Eerste luisterbeurt klinkt erg fijn en origineel.

avatar van Nr.4
Dikke plaat hoor. Guilty Simpson ben ik sowieso groot liefhebber van, ook op deze producties weer erg fijne rapper. Nobody is inderdaad gruwelijk. Die hele Leonard Charles had ik verder nog nooit van gehoord, maar goeie samenwerking.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Ontzettend dikke producties, niet normaal. Ik ben alleen geen ontzettende fan van de stijl/stem van Guilty Simpson. Het is niet hinderlijk, maar ook zeker niet onderscheidend. Maar zoals gezegd, Leonard Charles zet hier wat bijzonders neer en maskeert hiermee de tekortkomingen van Guilty Simpson. Dit puur persoonlijk op basis van stijl/stem, ik ben wat minder bezig met teksten over het algemeen.