Transglobal Underground - Psychic Karaoke (1997)

Electronic / Wereld
Label: MCA

1. Chariots (7:20)
  2. Mouth Wedding (3:52)
  3. Bullet Train (6:04)
  4. Lexicona (3:09)
  5. A Tongue of Flame [Unidentified Flying Dubplates Mix] (6:15)
  6. Ancient Dreams of the Sky (5:43)
  7. Good Luck Mr. Gorsky (7:20)
  8. Eyeway Souljah (5:25)
  9. Boss Tabla [Full Length Mix] (6:00)
  10. Scully (5:40)
  11. Psycho Karaoke [Mangasouk Mix] (6:13)
  12. Daughter of the Desert (7:28)
  13. International Times [Haunted Dancehall Remix] (8:08)
  14. Serengeti (5:27)
avatar van jellorum
Ik plaats het 1ste berichtje bij een plaat van Transglobal Underground!!
'k Dacht dat dit wel een bekende band was, zeker omdat Natacha Atlas er deel van uitmaakt.
Als zijnde nog reeds een jonge snotter dit album toevallig beluisterd, en dat ben ik jaren aan een stuk blijven doen, nu is dat heel wat minder...een jeugdfavoriet
Psychedelisch, tribal, oosters, balkan, je vindt het zowat allemaal terug op dit lekkere schijfje
het is lekker 'toeven' met dit plaatje.....

avatar van jellorum
Het is toch eigenlijk grof dat deze site nu al zolang online is en
dat nog geen enkele 'muziekkenner' zelfs maar iets te melden heeft gehad over deze band of deze plaat, hun beste...(samen met International Times)
mensen toch....

Zou ik hier dan op hebben staan trippenin het Leijpark, festival Mundial 1995 in de regen, modder en vaagheid. Ja dit moet het zijn!