Redman - 3 Joints (2020)

Label: Gilla House

1. Its a Banguh (3:10)
  2. Slap da Shit Outcha (2:59)
  3. Zugga (3:15)
bennerd
Onderhoudend tussendoortje, maar ook niet meer dan dat. De eerste track is het prijsnummer: oppeppende beat met een Redman die helemaal losgaat. Hij kan het nog, maar stiekem wisten we dat allemaal wel nog. Schitterende mc.

avatar van ThingMan
Was aangenaam verrast van deze EP. Vind alle nummers wel lekker klinken. Benieuwd of er ooit nog een Muddy Waters 2 komt en een Blackout 3.

avatar van Minneapolis
ThingMan schreef:

avatar van Deranged
In tegenstelling tot bij veel van zijn leeftijdsgenoten is zijn vocale souplesse nog immer intact. Dat levert weer een paar grappige tracks op. Dat hij het nog in zich heeft was een aantal jaar terug ook al goed te horen op het verrassend uitstekende Mudface.

bennerd
Minneapolis schreef:

Whut? Zijn debuut heeft hij nooit overtroffen.

Moeilijk om eens te zijn met die uitspraak. Hij heeft namelijk ook nog Muddy Waters uitgebracht.

avatar van ThingMan
Minneapolis schreef:

Whut? Zijn debuut heeft hij nooit overtroffen.

Zijn debuut was inderdaad prima. Maar daar heb ik het niet over. Ik vind deze EP gewoon zeer goed.

avatar van Silky & Smooth
Its A Banguh is echt wel hard. De andere twee ook prima. Zeker lekker EP'tje!

Één van de toch wel beste rappers all time,luister hem live (vaak toch drama bij een hoop rappers ) en nog steeds lekker zijn eigen ding aan het doen! Topper.