Turnstile & Mall Grab - Share a View (2020)

Verenigde Staten / Australiƫ
Dance / Electronic
Label: Roadrunner

1. Yes I Need My Generator (5:08)
  2. The Real Thing (3:06)
  3. I Wanna Be Blind (4:41)
avatar van Razoreater
Apart uitstapje van Turnstile, maar ik kan deze mixes wel waarderen.

avatar van andnino
Best wel tof, Turnstile in de techno-remix, ver gezochte combinatie maar het werkt!

bennerd wellicht wat voor jou

avatar van bennerd
Dank andnino! Plaatje was me ook al opgevallen, maar beluistering van de eerste track viel me tegen. Toch nog eens grondiger doorgeluisterd en hoewel ik het subliem vind wat ze hier proberen, ligt het resultaat me totaal niet. Track twee is wel nog vrij leuk.

avatar van andnino
bennerd schreef:

Jammer, leuk geprobeerd.

Ik had nog nooit van Turnstile gehoord, maar Mall Grab heeft dan wel weer mijn interesse. Het eerste nummer vind ik wel fijn: doet me een beetje denken aan de dansbaardere nummers van Animal Collective. Voor de tweede track hebben ze zo te horen dat drummachine van Trent Reznor (Closer) geleend. Aardig, maar de zang, tja... doet me een beetje denken aan de emo van begin jaren '00 en in combinatie met de muziek aan de vroege Crystal Castles. Laatste nummer is dan weer aardig, maar niet iets dat ik nog lang zal blijven draaien.