Hero Fisher - Glue Moon (2018)

1 stem

Label: ie too

1. Bird of Prey (3:53)
  2. Binder (5:02)

met Carol Batton

3. I Let Love (3:58)
  4. Life Through Closed Eyes (4:05)
  5. Push the Boat Out (3:25)
  6. Lonely (4:30)
  7. If I Die and Nothing Happens (3:38)
  8. Erase (4:18)
  9. Nippon (4:35)
  10. Is This Flying? (4:42)
  11. Peaceful Mind (4:25)
  12. Bedhead (4:35)
  13. Sylvie (4:40)
avatar van Sunderland
Hero Fisher heeft ooit mijn aandacht getrokken met het nummer Break My Heart and Mend It van haar vorige album Delivery. Ondanks dat het gehele album een middelmatige 3,5 ster van mij kreeg, ben ik haar toch niet helemaal vergeten.

Dit album heeft dan 1,5 jaar na releasedatum mijn tijd en aandacht gekregen en waar ik aanvankelijk niet heel erg onder de indruk was van de eerste paar nummers, groeide mijn waardering toch voor het feit dat het gewoon hele mooie liedjes zijn, zonder opsmuk dat het gewoon goed doet op de achtergrond. Bovendien kan ik het enorm waarderen als een artiest gewoon lekker haar ding blijft doen en niet omgaat voor een commercieel aantrekkelijk plaatje, en alleen dat al is voor mij een halve ster extra waard bovenop de saaie 3 sterren waar ik in het begin aan dacht.