Armand - Zo'n Mooie Dag (2020)

Alternatieve titel: Demo's en Ander Huiswerk

Folk / Pop
Label: Top Hole

1. Een Jaar Na de Muur (5:22)
  2. Morgen (4:13)
  3. Zo'n Mooie Dag (2:58)
  4. Aandacht (4:12)
  5. Geerling Daniels (5:50)
  6. Oogstfeest (3:10)
  7. Niet Zo Ouwehoeren (5:10)
  8. Zompige Delta (4:34)
  9. Leef Nou Maar (3:10)
  10. Wij Zijn Toch Mensen (15:52)
  11. Wij Zijn Niet van Hier (4:29)
  12. Op de Loop (3:32)
  13. Loner (Anti-Samenwonend) (3:21)
  14. Leefplek (5:11)
Een geweldig album van Armand met onbekende nummers. Super!

Na meerdere keren het album te hebben gehoord blijft het een heel erg fijn album met geweldige sterke nummers en ook nog eens actueel. Top dat er eindelijk zo'n album van Armand is uitgekomen. Een uniek en mooi album.

avatar van konijnmuziek
Wat een verassing dat er nog nieuw werk van Armand is verschenen, de belangstelling in zijn muziek nam de laatste jaren af na zijn overlijden . Het album is duidelijk voor de fans en liefhebbers en ik vind het dan ook een top album. Hoogtepunten zijn wat mij betreft zompige delta en wij zijn toch mensen (bijna 16 minuten).