Brant Bjork - Brant Bjork (2020)

geen stemmen

Label: Heavy Psych

1. Jungle in the Sound (4:05)
  2. Mary (You're Such a Lady) (4:10)
  3. Jesus Was a Bluesman (4:58)
  4. Cleaning Out the Ashtray (6:34)
  5. Duke of Dynamite (5:36)
  6. Shitkickin' Now (3:16)
  7. Stardust & Diamond Eyes (6:30)
  8. Been So Long (2:35)
  • vanaf vrijdag 10 april te koop
avatar van trebremmit
Weer een volwaardig nieuw album van Brant Bjork na zijn jamsessies uit 2010 plaat Jacoozzi.

BRANT BJORK - Jungle In The Sound by HPS_agent | HPS Agent | Free Listening on SoundCloud

Tof nummer wel!

avatar van jurado
trebremmit schreef:

Tof nummer wel!

Nooit een fan geweest van BB als zanger/gitarist/liedjesschrijver.
Als drummer vind ik hem geweldig.

Jacoozzi vind ik écht een verschrikkelijke plaat, oersaai geneuzel.
Jungle in The Sound gaat mij overigens ook het ene oor in en het andere weer heel snel uit.
Weinig kans dat ik dit album grijs ga draaien.

avatar van trebremmit
Brant Bjork heeft een aantal geweldige albums gemaakt, zoals Jalamanta, de laatste jaren wordt het wel wat minder, maar ik ga deze zeker weer checken.
Jungle in the Sound nu een paar keer geluisterd en het bevalt me steeds beter.