Iron Maiden - The Clairvoyant / Infinite Dreams (1990)

Label: EMI

1. The Clairvoyant [Live] (4:27)
  2. The Prisoner [Live] (6:08)
  3. Heaven Can Wait [Live] (7:09)
  4. Infinite Dreams [Live] (6:02)
  5. Killers [Live] (5:01)
  6. Still Life [Live] (4:38)
  7. Listen with Nicko! Part X (11:20)
avatar van manontheedge
Infinite Dreams i cant deny them

avatar van Guinness1980
Heb de single op vinyl, met de hoes als uitklapposter!

avatar van Edwynn
Eén van de leukere afleveringen uit de The First Ten Years serie. De singlecombi van The Clairvoyant en Infinite Dreams bestaat louter uit livetracks van de Maiden England registratie. Die waren tot dan toe nog niet op cd uitgebracht. Vooral Still Life en Killers zijn erg goed gelukt, Staan ook niet vaak meer op de setlist.
De Listen With Nicko toevoeging is beslist het beluisteren waard. De man is een aardig verteller. Allen wel in de categorie één keer draaien en daarna niet meer.

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Edwynn, ik heb The Clairvoyant, echter niet Infinite Dreams op single. Op de achterkant staat dat de opnames afkomstig zijn van Monsters of Rock, Donnington Park, 20 augustus 1988. Dus niet afkomstig van Maiden England want opnames in Birmingham in november? Prachtige opnames, trouwens.

avatar van Edwynn
De opnamen op de Clairvoyantsingle zijn van Donington en die op Infinite Dreams van Maiden England. Goed opgemerkt, sir.