Boris McCutcheon - As Old as Española (2020)

Country / Roots
Uitgebracht in eigen beheer

1. As Old as Española (4:35)
  2. Feels Good to Go to Work (3:48)
  3. The Mighty Jemez (4:47)
  4. Angelina's Farm (2:46)
  5. La Llorona and the Lowriders (4:46)
  6. Begging for Dollars (3:18)
  7. Dust Devilish (3:47)
  8. I Held Your Hand (4:00)
  9. Where Have All the Lowriders Gone? (3:45)
  10. Waiting for My Man (4:39)
  11. Devil Dave (5:02)
  12. Snowy Mountains (4:02)
  13. Trees of Heaven (4:36)
avatar van heicro
Zoals gewoonlijk levert levert Boris weer een aantal hele fijne nummers. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op een slecht album.
De uitschieters deze keer zijn wat mij betreft: La Llorona and the Lowriders en The Mighty Jemez.
Als ik mijn favorieten van alles wat hij de afgelopen 18 jaar heeft gedaan op een verzamelalbum zou samenstellen dan levert dat een 5* album op.
Met 'As An Old Española' kom ik tot een verdienstelijke 3,5*

Hendrik68
Weinig aan toe te voegen. Enorm constante factor deze man elke keer. Ook nu weer, maar misschien is dit album uiteindelijk misschien wel zijn beste. Dat Tex Mex suasje bevalt me namelijk uitstekend. Ook ik trap af met een 3,5 maar grote kans dat er binnenkort een halfje bij komt.