Anna Calvi - Hunted (2020)

Label: Domino

1. Swimming Pool (5:01)

met Julia Holter

2. Hunter (4:24)
  3. Eden (4:17)

met Charlotte Gainsbourg

4. Away (4:27)
  5. Don’t Beat the Girl Out of My Boy (3:31)

met Courtney Barnett

6. Wish (4:08)

met IDLES

7. Indies or Paradise (4:13)
Na Hunter volgt Hunted. Een kort album van 30 minuten met dezelfde ingrediënten als voorheen en het gaat om een bewerkte versie van het vorige album. Niks nieuws dus.

Een lekker mysterieus sfeertje hier en daar. Prima samenwerkingen, maar de verrassing is er inmiddels vanaf. Anna betovert me niet meer zo zoals in het begin (wat was ze adembenemend om dichtbij live mee te maken).

Is dat erg? Welnee, want dit soort muziek verveelt nooit. Dertig minuten 'nieuwe' Anna Calvi is gewoon een fijne aanvulling op wat we al kennen, zelfs al zijn het herbewerkingen. Of het nodig was is dan een andere vraag.