CJ Fly - Rudebwoy (2020)

11. Strugglin'
  12. Hard Times

met Lexipaz

13. The Pros

met T'nah, Chuck Strangers, Dessy Hinds, Dirty Sanchez, Rokamouth en Nyck Caution

avatar van overmars89
"I Ain't Doing What I'm Supposed To" scandeert CJ in de introtrack. Dat klopt 100%, want als het iets is wat ie niet moet gaan doen is het wel zingen. En dat is ook gelijk mijn grootste minpunt van het album. Hij zingt iets teveel, helaas niet al te overtuigend. Ook de gastzangers zijn niet heel bijzonder.

Voor de rest zijn de beats van Statik wel aangenaam. Er hangt een aangenaam sfeertje. Als CJ eenmaal aan het rappen is, is het nog wel aardig.