Mark Erelli - Blindsided (2020)

1 stem

Roots
Uitgebracht in eigen beheer

1. Blindsided (3:19)
  2. Can't Stand Myself (3:30)
  3. A Little Kindness (3:25)
  4. Her Town Now (3:28)
  5. Stranger's Eyes (3:08)
  6. Lost in Translation (3:50)
  7. The River Always Wins (3:58)
  8. The Western Veil (4:30)
  9. Rose-Colored Rearview (4:13)
  10. Doubt My Love (3:21)
  11. Careless (4:40)
avatar van heicro
Ik kende Mark Erelli tot nu toe alleen door het sterke album 'Seven Curses' van 10 jaar geleden waarop hij samen met Jeffrey Foucault is te horen. Dus, dat hij songs kan schrijven en een fijne stem heeft wist ik al. Vandaar dat mijn nieuwsgierigheid was opgewekt bij de release van dit album.

Misschien was mijn verwachting iets te hoog, want ik vind het album toch een beetje teleurstellend en dat komt door de verschillende stijlen en een aantal songs die mij niet aanspreken.

Gelukkig zijn er nog wel een paar nummers die boven het gemiddelde uitsteken en dat zijn het titelnummer 'Blindsided" en ' Can't Stand Myself'. Dus na de eerste twee nummers had ik meteen al het beste gehoord.