Nadine Shah - Kitchen Sink (2020)

geen stemmen

Label: BMG

1. Club Cougar
  2. Ladies for Babies (Goats for Love)
  3. Buckfast
  10. Walk
  11. Prayer Mat
  • vanaf vrijdag 5 juni te koop
avatar van davevr
Ojooo Ladies for Babies is er los op. Ik ben al aan t wachten op de opvolger van Holiday Destination met een dubbel gevoel. Ik kan/mag niet dezelfde kwaliteit verlangen. Je gaat sowieso niet de initiële verrassing hebben en meemaken, plus heell het concept van Holiday Destination (de vluchtelingencrisis) was heel apart. En dan laat ze die clip los op ons.

Goedje.

avatar van E-Clect-Eddy
De eerste single heeft een aparte titel Ladies for Babies (Goats for Love), het lijkt net een (mannelijke) gedacht uit vervlogen tijden.

avatar van davevr
E-Clect-Eddy schreef:

Denk als je de clip ziet dat het een duidelijk statement is dat vrouwen buiten hun job nog altijd verantwoordelijk gesteld worden voor kinderen. Als ze geen kinderen hebben of willen worden ze bijna als abnormaal bekeken.

avatar van E-Clect-Eddy
Na de tweede single Trad is ook het titelnummer als single verschenen.

Trad bevalt daar nog het meeste van maar heb de indruk dat het album minder toegankelijk en aansprekend is dan de voorganger.

Nadine Shah - Trad (Official Audio) - YouTube

Nadine Shah - Kitchen Sink (Official Audio) - YouTube