The Black Dahlia Murder - Verminous (2020)

Label: Metal Blade

1. Verminous (3:49)
  2. Godlessly (3:27)
  3. Removal of the Oaken Stake (4:25)
  4. Child of Night (3:37)
  5. Sunless Empire (3:57)
  6. The Leather Apron's Scorn (3:33)
  7. How Very Dead (3:07)
  8. The Wereworm's Feast (4:35)
  9. A Womb in Dark Chrysalis [Interlude] (0:48)
  10. Dawn of Rats (4:35)
avatar van gigage
Nog een melodic death metal plaatje van ruim onder de 40 minuten met een toegevoegde prelude ( zie God Dethroned dit jaar) om het aantal tracks op te krikken ( schijnt een $treamings dingetje te zijn). De openings en tevens titel track is reeds beschikbaar.

avatar van AOVV
Kort maar krachtig, dit album. Klinkt allemaal best lekker, de heren beuken er lekker op los, met gutsende drumsalvo's, striemende gitaarsolo's en catchy riffs. Op die interlude na ligt het tempo vrijwel altijd hoog, waardoor die korte speelduur een extra troef is.

3,5 sterren