Låpsley - Through Water (2020)

Pop / Electronic
Label: XL

1. Through Water (3:01)
  2. My Love Was Like the Rain (4:12)
  3. First (3:20)
  4. Ligne 3 (4:01)
  5. Our Love Is a Garden (3:23)
  6. Leeds Liverpool Canal (1:46)
  7. Sadness Is a Shade of Blue (3:37)
  8. Womxn (3:54)
  9. Bonfire (3:55)
  10. Speaking of the End (3:08)
avatar van Osiris Apis
Ben benieuwd naar een heel album. Womxn vind ik ee goed nummer. Goede mix van pop en electronica.

Ik was er al een beetje bang voor. Låpsley was met Long Way Home mijn snoepje van de week. Ook live vond ik haar sterk, maar dan blijkt het toch ook wel zo'n artiest waar mijn belangstelling snel weer verflauwt.
Het debuut beluister ik zelden nog en deze opvolger is meer van hetzelfde. De verrassing blijft nu achterwege.

Ja, het is nog steeds lekkere muziek om naar te luisteren, maar ik vrees dat Through Water nog sneller zal worden vergeten dan de vorige.

Voor nu dan even leuk zullen we maar zeggen.

avatar van coldwarkids
aERodynamIC schreef:

Voor nu dan even leuk zullen we maar zeggen.

Precies mijn gedachte, mooi verwoord!

avatar van overmars89
Muziek wat inderdaad erg makkelijk in het gehoor ligt, maar ook iets waar ik snel op uitgekeken ben. Ik moet altijd denken aan "Adele" in het klein. Wat opzich positief is. Al is Adele ook niet echt een artiest waarvan ik regelmatig een album opzet. Maar net als bij Adele heb ik wel een soort van gepaste waardering voor Lapsley. Ik zou het dan ook wel tof vinden als een zangeres als Lapsley nog meer bekendheid zou vergaren.

avatar van Osiris Apis
Fijn album! Ik luister hem de laatste tijd vaak en verveelt nog niet. Ik ken haar 1e album ook niet.
Haar stem doet mij denken aan een andere Britse zangeres Laura Mvula.