EOB - Earth (2020)

Label: Universal

1. Shangri-La (5:47)
  2. Brasil (8:27)
  3. Deep Days (4:59)
  4. Long Time Coming (2:50)
  5. Mass (4:10)
  6. Banksters (5:08)
  7. Sail On (3:27)
  8. Olympik (8:38)
  9. Cloak of the Night (2:33)
  • vanaf vrijdag 17 april te koop
avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Het enige bandlid van Radiohead wat nog geen solomateriaal had uitgebracht, komt nu ook met een eigen plaat. Ik ben zeer benieuwd!

avatar van Voorprogramma!
Shangri-La & Brasil klinken alvast veel belovend

avatar van Poles Apart
Among the musicians to contribute to ‘Earth’ are O’Brien’s Radiohead bandmate Colin Greenwood, Portishead guitarist Adrian Utley, Wilco drummer Glenn Kotche, Omar Hakim, Nathan East, Laura Marling, David Okumu of The Invisible, Adam ‘Cecil‘ Bartlett, Richie Kennedy, Marcelo S. Silva, Flood and Catherine Marks.

Schoon volk dus.

avatar van Arrie
Maartenn schreef:

Colin Greenwood ook niet, toch?

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Arrie schreef:

Colin Greenwood ook niet, toch?
Inderdaad ja! Ik dacht dat hij scores had gedaan, maar kennelijk niet.