Phantogram - Ceremony (2020)

Electronic / Rock

4. Pedestal (3:11)
  5. Love Me Now (2:54)
  6. Let Me Down (3:29)
  7. News Today (1:59)
  8. Mister Impossible (3:36)
  9. Glowing (3:22)
  10. Gaunt Kids (3:05)
  11. Ceremony (5:37)
Mssr Renard
Eerste single zag ik voorbijkomen in Spotify. Niet aangeklikt, omdat ik al een tijdje ben afgehaakt. Toch stiekem wel benieuwd...

avatar van E-Clect-Eddy
Mssr Renard schreef:

Eerste single? ik tel er al 4.

Al eerder verschenen Into Happiness / Mister Impossible / In a Spiral en vandaag Pedestal: vooral de eerste single is prachtig.

Phantogram - Pedestal (Visualizer) - YouTube

Mssr Renard
Ik ben niet zo op de hoogte blijkbaar. Vier singles alweer. En ik heb er geen één durven aanklikken.

Op een gegeven moment vond ik de muziek niet goed meer. Erg popi-jopi zeg maar. Ik vond het wat Lady Gaga/Madonna achtig worden.

Het vorige album van dit duo was redelijk inconsistent...hoop dat ze deze keer het niveau van bijvoorbeeld Into Hapiness aan kunnen houden.

avatar van E-Clect-Eddy
Het album waar ik al bijna een jaar naar uitkijk... eerste beluistering valt erg goed.

Niks nieuws, gewoon erg lekker uitgevoerd.

De eerste helft is het meest energiek, daarna nemen ze wat gas terug.

Wat is Glowing een mooi nummer zeg! Ik vind de tweede helft van het album wat tegenvallen, maar dat nummer is ongetwijfeld het hoogtepunt.