H.E.A.T - H.E.A.T II (2020)

Zweden
Label: Gain

1. Rock Your Body (4:03)
  2. Dangerous Ground (4:06)
  3. Come Clean (3:43)
  4. Victory (4:28)
  5. We Are Gods (4:11)
  6. Adrenaline (4:26)
  7. One by One (3:46)
  8. Nothing to Say (4:07)
  9. Heaven Must Have Won an Angel (4:41)
  10. Under the Gun (3:25)
  11. Rise (4:16)
avatar van vielip
Hoe ze het doen weet ik niet. Maar ze maken het wederom waar en leveren een prachtig album af. Zal wel iets in de Zweedse lucht zitten ofzo. Vanaf opener Rock your body (oké beetje cliché tekst maar enfin) is het genieten. Alles klopt eigenlijk aan dit album. De voorganger was ook al prima en die lijn trekken ze, schijnbaar moeiteloos, door. De productie is ook weer dik in orde. Alle instrumenten klinken perfect en in balans. Heerlijk dat er nog jonge gasten zijn die dit soort muziek maken. In de melodieuze rockscene is H.E.A.T toch wel dé te kloppen band anno nu wat mij betreft.

avatar van Edwynn
Aanstekelijke nummers maken. Laat dat maar aan deze gasten over. En die Erik Grönwall heeft een beetje dezelfde bravoure als de Sebastian Bach van 1989. Echt een smaakmakertje. Al was hun vorige zanger ook niet mis.

avatar van vielip
Nu je het zegt; Sebastian Bach heeft ie qua bravoure wel van weg.

avatar van Dream Theater
Wat een lekker stukje melodieuze rock! Dangerous Ground, Victory, Rock Your Body, We Are Gods en zo kan ik nog wel door gaan. En nu nog wachten op de nieuwe Dynazty ook al zo`n geweldige band.

avatar van The_CrY
Heeft Frontiers deze band nog niet gesigneerd? Dit past perfect binnen hun straatje; glam-aandoende AOR met een stevig randje en stevige wortels in de jaren 80/begin jaren 90. Ik klaag niet. Wel interessant om te zien dat deze band kennelijk al vijf albums hiervoor heeft uitgebracht, maar deze pas echt zien als een deel twee. Of zoiets. Puike plaat iig.