LF58 - Alterazione (2020)

Italiƫ
Electronic / Dance
Label: Astral

1. Iniziazione
  2. Rituale
  3. Metamorfosi
  4. Evocazione / Contatto / Risveglio
avatar van Dreten Bukgat
deze is zo goed! ook zeer uitkijkend naar het binnenkort te verschijnen lf58 3lp album 'live at brancaleone' ook op astral industries (en dus niet gewoon astral zoals hier aangegeven) . heerlijk label dit, met het altijd fantastische artwork van theo ellsworth, al 27 astral industries releases lang...

avatar van trebremmit
Met Neel van Voices from the Lake, helemaal gemist vorig jaar. Zeer benieuwd naar, zo direct maar eens luisteren.
Die nieuwe heb ik toegevoegd en staat in de wachtrij.

Edit: mooi spul dit, spacey synths zoals namlook maakte meets de voices from the lake sound.

Poa
Dreten Bukgat schreef:

Helemaal mee eens! Had deze gemist, dus ben blij dat ik je berichtje hier zag. Geweldig album inderdaad, die eigenlijk met volle aandacht beluisterd moet worden om geen detail te missen.

Rituale is ronduit geniaal.

Dreten Bukgat schreef:
astral industries (en dus niet gewoon astral zoals hier aangegeven)

Jammer dat de meesten het verkeerde label hebben inderdaad (Astral), er staan er ook een aantal onder Astral Industries.

avatar van trebremmit
Hier worden termen als music, records en industries weggelaten bij het label. Dus het is Astral.