Cat System Corp. - Sunday Television (2019)

Electronic / Avant-Garde
Uitgebracht in eigen beheer

1. Up to the Minute (1:11)
  2. To Suit Your Lifestyle (1:31)
  3. Current Regional Conditions (3:12)
  4. American Express Card (0:54)
  5. Weekend Travel Forecast (2:07)
  6. Commercialized (0:42)
  7. This Is the Weather Channel (1:53)
  8. Citrus for You (0:21)
  9. Information from Across the Nation (1:55)
  10. Sponsored By... (2:15)
  11. Icea Tea (0:34)
  12. TECHNICAL DIFFICULTIES (1:22)
  13. Informercial Lifestyle (1:45)
  14. TV Guide (0:47)
  15. Afternoon Programme (2:38)
  16. Dedicated Viewer (4:00)
  17. This Is Our Final Show (2:02)
  18. Sign Off Good Night (0:38)
avatar van Eis-T
Ik heb deze op LP, en hij ziet er waanzinnig uit. En het is in zekere zin ook een waanzinnige plaat. Een prachtige collage van Weather Channel clips en top-tier muzak. Alleen catsystem corp kan zo mooi found footage samenbrengen tot een esthethisch samenhangend geheel.

Het gebrek aan audio-kwaliteit en de videoband ruis dragen ook sterk bij aan de absurditeit van dit product. Twintig tot dertig jaar oude vhs rips uit de states die vervolgens op youtube terecht gekomen zijn en vervolgens geript door een Nederlander en op het door audiofielen aanbeden vinyl gedrukt. Ik ben blij dat dit bestaat, maar ik vrees dat toekomstige generaties er helemaal niks van snappen straks. Je zal maar muziekgeschiedenis studeren in 2050..