Supersuckers - Play That Rock N' Roll (2020)

Label: Acetate

1. Ain't Gonna Stop (2:49)
  2. Gettin' Into Each Other's Pants (2:44)
  3. Deceptive Expectations (3:42)
  4. You Ain't the Boss of Me (3:54)
  5. Bringin' It Back (2:35)
  6. Play That Rock N' Roll (3:07)
  7. That's a Thing (2:20)
  8. Last Time Again (2:55)
  9. Die Alone (3:29)
  10. Dead, Jail or Rock N' Roll (3:30)
  11. A Certain Girl * (2:05)
avatar van frolunda
(Opnieuw een) Aardig album van onze jongens uit Tuscon, Arizona, al worden de platen van de Supersuckers de laatste jaren wel redelijk inwisselbaar tegenover elkaar.
Op Play That Rock N' Roll krijgen we weer tien nummers stevige Rock 'n Roll met veel scheurende gitaren voorgeschoteld, plus een punk randje dat jammer genoeg per album steeds iets kleiner wordt.
Ondanks dat is het best een aangename plaat, met behoorlijk wat variatie, vooral Last Time Again, Deceptive Expectations en het titelnummer zijn zeker de moeite waard. Ook nog een leuke cover van A Certain Girl, een nummer dat oorspronkelijk van Ernie K-Doe is maar vooral bekend werd door de versie van the Yardbirds en een nog betere uitvoering door de Zweedse Nomads.
Alles overziend is Play That Rock N' Roll een tamelijk goed album geworden maar voor mij mogen de Supersuckers zich de volgende keer weer eens op de Country storten.