Jazz Sabbath - Jazz Sabbath (2020)

geen stemmen

Jazz / Rock
Uitgebracht in eigen beheer

1. Fairies Wear Boots (6:05)
  2. Evil Woman (5:38)
  3. Rat Salad (4:29)
  4. Iron Man (7:14)
  5. Hand of Doom (7:14)
  6. Changes (5:53)
  7. Children of the Grave (7:10)
  • vanaf vrijdag 10 april te koop
Mssr Renard
Dit ziet er interessant uit

avatar van milesdavisjr
Dit is zeker interessant, Sabbath on easy listening zeg maar. Het is ook leuk om in de jazz uitvoeringen de arrangementen te ontwaren die de originele songs ook kenmerken. Een mooi initiatief maar of dit een plaatje is wat bij veel jazzliefhebbers dan wel Sabbatfans blijft hangen heb ik mijn bedenkingen. Ik vermaak mij echter wel met dit schijfje.

milesdavisjr schreef:

Heb jij het al te pakken gekregen dan?
Ik zie 10 april staan.

avatar van milesdavisjr
Van datgene dat via I-tunes of YouTube al tot mij is gekomen word ik redelijk enthousiast. Soms kan ik aan een aantal korte fragmenten al horen of iets mij smaakt of niet.

Jazz Sabbath - YouTube

Een hilarisch fragment