The Dirty Knobs - Wreckless Abandon (2020)

Label: BMG

1. Wreckless Abandon (6:02)
  2. Pistol Packin' Mama (4:10)

met Chris Stapleton

3. Sugar (4:40)
  4. Southern Boy (4:46)
  5. I Still Love You (5:18)
  6. Irish Girl (4:25)
  7. Fuck That Guy (3:10)
  8. Don't Knock the Boogie (6:57)
  9. Don't Wait (4:59)
  10. Anna Lee (3:43)
  11. Aw Honey (3:04)
  12. Loaded Gun (4:02)
  13. Don't Knock the Boogie (Coda) (1:00)
avatar van TheRiverPoet
Lekkere rock en roll plaat van de band van Mike Campbell, de lead gitarist van Tom Petty & The Heartbreakers. Hij speelde al jaren af en aan met deze jongens maar nu hebben ze een album opgenomen. Het is niet heel hoogdravend maar dat hoeft ook niet. Dit is gewoon old school rock en roll met een paar rustigere nummers tussendoor. Heerlijk gitaarwerk, goeie stem, sterke bas en drum. Ook op vinyl klinkt het geweldig, heel sterk en helder. Prachtige hoes ook met veel foto's en de teksten. De cover is gemaakt door Klaus Voormann, de vriend van The Beatles die ook de cover van Revolver heeft gemaakt en die ook bas speelde op een aantal albums van John Lennon.