Ransom & Nicholas Craven - Director's Cut (2020)

Verenigde Staten / Canada
Label: Presidential

1. The Master (2:22)
  2. Pulp Fiction (3:29)
  3. Based on a True Story (2:11)
  4. Memento (2:23)
avatar van Yestsida
Dit was het begin wel.

Sinds dit project kent de carrière van Ransom een heuse opleving en maken we momenteel mee dat hij zwaar in zijn prime zit, langs de andere kant was dit ook de kickstarter voor een succesvollere underground carrière van producer Nicholas Craven.

Met 4 tracks en een totale speelduur van 10 minuten kunnen we wel over een micro-EP spreken lijkt me, eentje dat dus moeilijk is om te beoordelen. Ransom rapt hier al geweldig al hoor je de groei toch wel in zijn latere projecten, Craven produceert hier ook strak maar ook hij is nu gegroeid.

Lekkere EP, gewoon een zeer karige speelduur.