Margo Price - That’s How Rumors Get Started (2020)

geen stemmen

Country
Label: Loma Vista

1. That's How Rumors Get Started (4:10)
  2. Letting Me Down (3:14)
  3. Twinkle Twinkle (3:31)
  4. Stone Me (3:09)
  5. Hey Child (3:49)
  6. Heartless Mind (2:50)
  7. What Happened to Our Love? (3:35)
  8. Gone to Stay (3:01)
  9. Prisoner of the Highway (3:44)
  10. I'd Die for You (4:35)
avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Het heeft even op zich laten wachten, maar daar is dan eindelijk de nieuwe release van Margo Price. Ze had gelukkig een goede reden, want ze is weer moeder geworden in de tussentijd.

avatar van Wallie1985
Ben benieuwd, het album heeft ze samen met Sturgill Simpson geproduceerd, na 'Margo Price - Stone Me (Official Audio) - YouTube' is 'Twinkle Twinkle' de tweede single van de plaat.
Margo Price - Twinkle Twinkle (Official Music Video) - YouTube

avatar van Edgar18
De eerste twee singles vind ik vooralsnog niet meer dan "wel oké", minder dan ik gehoopt had in ieder geval.

Die psychedelica van Twinkle Twinle vind ik heel tof. Stone Me is wat saai. We gaan t zien.