JoJo - Good to Know (2020)

Pop / R&B

5. Man (2:53)
  6. Small Things (3:24)
  7. Lonely Hearts (3:21)

met Demi Lovato

8. Think About You (3:48)
  9. Comeback (3:10)
  10. Don't Talk Me Down (3:25)
  11. Proud * (3:19)
  12. Kiss * (3:09)
  13. Love Reggae * (3:27)

met Tinashe

14. What U Need * (4:08)
  15. X (1 Thing Wrong) * (3:23)
  16. In Your Room * (2:56)
avatar van Style.Girl
1,5
Pff dit album is best wel slecht. Vooral omdat het erg saai is. Saaie nummers, monotoon alsof ze tussendoor wiet rookt ofzo. Zo'n soort vibe is het. Niet mijn ding. Haar vorige twee albums vond ik erg goed! Ze heeft een goede stem, maar op dit album hoor je er weinig van. Nergens blinkt ze uit. Maar ook qua beats en melodie niet.

Leukste nummers zijn Small Things, In Your Room, Think About You, Man en Pedialyte. En dan bedoel ik middelmatig leuk. Ook geen nummers die ik vanaf nu uit mezelf zal opzetten. Heel jammer. Ze heeft wel potentie.