Ohio Players - Contradiction (1976)

Soul / Funk
Label: Mercury

1. Contradiction (4:36)
  2. Precious Love (4:55)
  3. Little Lady Maria (4:16)
  4. Far East Mississippi (4:54)
  5. Who'd She Coo? (4:31)
  6. My Life (3:58)
  7. Tell the Truth (3:39)
  8. My Ladies Run Me Crazy (3:54)
  9. Bi-Cetennial (3:45)
avatar van reptile71
Als je hier de vinyluitvoering van hebt dan is de hoes uitklapbaar en zie je verder naar onder dat deze dame een appel voor het paard zijn neus houdt ongeveer ten hoogte van haar kruis. Ook aan de binnenkant van de hoes kunnen we nog wat vrouwelijk schoon bewonderen, waarbij menig man jaloers zal zijn op het paard. Dus alleen voor de hoes kun je hem evt. al kopen.

Of ik ook wat over de muziek te zeggen heb? Nee, eigenlijk niet. Niet zo mijn ding.

erg goed album, Prince heeft hier bonen van gegeten

Fijn album van the Ohio Players uit hun sterkere 70's tijd op het Mercury Label. Een mooi mengsel van strakke 70's funk en wat soulballads krijg je te horen. Contradiction, Far East Mississippi, Who'd She Coo? & Tell the Truth zijn de funky uitblinkers. Precious Love & Bi-Centennial zijn voorbeelden van zulke mooie soulballads. De lp cover is zoals wel vaker bij the Ohio Players uitklapbaar, waarop dan vrouwelijk schoon te zien is.