Jo David Meyer Lysne & Mats Eilertsen - Kroksjø (2020)

1 stem

6. Ålykkja (6:33)
  7. Finna (3:10)
  8. Furumokjela (2:58)
avatar van Broem
Volg deze artiest al een tijdje. Staat onder contract bij het heerlijke Hubro music label. Een nieuwe samenwerking met bassist Mats Eilertsen. Na enkele solo-albums en een eerdere samenwerking met Mats uit 2017 Jo David Meyer Lysne & Mats Eilertsen - Meander (2017) nu een nieuw gezamenlijk album. Tja, wat moet ik hier eigenlijk over zeggen. Een mengelmoes van stijlen maar wel doordacht. Chill-out soundscapes is de omschrijving die het label noemt op hun website. Wellicht iets meer dan dat. Voldoende kop en kont om het album chill uit te zitten. Bijzondere muziek van deze Jo David Meyer Lysne. Ga het horen en oordeel zelf. Ik ben wederom aangenaam verrast.