Kayak - Live 2019 (2020)

22. To an End
avatar van Wandelaar
Exclusief verkrijgbaar via: kayak.bandcamp.com

avatar van musicborst
Besteld! Altijd leuk een live-cd te bezitten van een concert waar je bij was... Zo dacht ik. Januari 2019. Bleek ik bij het concert van januari 2018 geweest te zijn... Nou ja, setlist is niet veel anders en ze hebben nog een jaar kunnen oefenen dus het zal best goed zijn!

avatar van Matthijs78
Prima live album waarop een fris Kayak te horen is.

avatar van The_CrY
Weet nog dat ik live in het concert erg blij was dat er een nummer van Night Vision werd gespeeld met 'A Million Years'. Prachtig nummer vind ik dat. Album klinkt tot nu toe erg goed. Lekker fris inderdaad, niet te veel geperfectioneerd naderhand, en met een erg fijne set. De praatjes zijn er veelal weer tussenuit geknipt, wat ik jammer vind, maar dat lijkt nu eenmaal te horen bij een Kayak live album. Gelukkig wel af en toe een aankondiging bij sommige nummers.

avatar van Doefie
Eens met The Cry. Goede weergave van het concert, zonder al te veel opknapwerk achteraf. Deze samenstelling van Kayak is wat meer back to basic, maar werkt zich een slag in de rondte om oude en nieuwe nummers goed over te brengen. Dat lukte op het podium, en is ook gelukt op CD.