Rectal Smegma / Cliteater / Last Days of Humanity - Split (2020)

geen stemmen

Label: Rotten Roll Rex

1. Rectal Smegma - Fingerbang Orang-Utan (1:42)
  2. Rectal Smegma - Hymen Hysteria (2:54)
  3. Rectal Smegma - Cunt Drunkula (1:29)
  4. Rectal Smegma - Brothers of the Sisters of Suffocation (1:20)
  5. Rectal Smegma - Slayer but Gayer (1:18)
  6. Cliteater - From the Womb to the Tomb (0:34)
  7. Cliteater - Piss on Your Rainbows (0:56)
  8. Cliteater - Post Mortem Raging (0:24)
  9. Cliteater - Scaphism (1:03)
  10. Cliteater - The Devil Rides Out (0:47)
  11. Cliteater - We Are Dropping Like Flies (0:58)
  12. Last Days of Humanity - Pungent Bowel Fermentation (0:45)
  13. Last Days of Humanity - A Cerebral Substance Sliding Through a Festering Putrefying Vein (0:26)
  14. Last Days of Humanity - Horrific Horrefying Compositions of Decomposition (0:52)
  15. Last Days of Humanity - Treatment of the Ulcerating Tumor Curing Necrophobic Delusions with a Sledgehammer (0:54)
  16. Last Days of Humanity - Ectomy of Festering Misogyny Excrement from Life (0:23)
  17. Last Days of Humanity - 13 Reasons Why Somebody Else Should Not Have to Pick Up Your Mangled Body... (0:21)
  18. Last Days of Humanity - Analyzing the Clinical Abnormalities of Rigor Mortis (1:05)
  19. Last Days of Humanity - Surgical Resection Specimens Cut Away with a Rusty Blade (0:34)

Er zijn bij dit album nog geen berichten geplaatst.