Mark Kozelek - All the Best, Isaac Hayes (2020)

Label: Caldo Verde

1. San Francisco (7:47)
  2. Vancouver (5:37)
  3. Calgary (9:43)
  4. Winnipeg (10:07)
  5. Ottawa (15:35)
  6. Buffalo Valley Rest Area Smith County Welcome Center (10:45)
  7. Highway 81 (8:53)
  8. Los Angeles (21:50)

met Petra Haden

9. November (4:58)
avatar van Poles Apart
Goeie titel!

avatar van Wickerman
Kozelek’s vorige twee platen, die met Petra Haden en die met Ben Boye en Jim White, grepen me niet direct, maar deze wel. Al vanaf het eerste nummer een glimlach op mijn gezicht en het gevoel van een gesprek met een oude vriend. Zo lang ken ik Mark Kozelek nog niet, maar deze komt op het juiste moment. Introspectief en een mooi document van een tijd die ver achter ons lijkt te liggen: de tweede helft van 2019. De lange monologen worden goed begeleid door de muziek. Prachtig! De vraag is of dit lang blijft hangen. De tijd zal het leren.