Dive Index - Waving at Airplanes (2020)

geen stemmen

Electronic
Label: Neutral

1. Window to Window (3:40)

2. Near Enough (5:13)

met Merz

3. She's Exploding (3:31)

4. 19 Fools (4:24)

met Merz

5. Bruised and Beautiful (3:04)

met Natalie Walker

6. Pristine Wilderness (4:01)

met Merz

7. Wish I Had a Pulse (4:37)

met Natalie Walker

8. Say Yes to Tenderness (5:59)

met Merz

9. Waving at Airplanes (4:28)

met Natalie Walker

10. The Ruined Romantics (4:24)

met Merz

11. We Can't Change the Channel (4:30)

• vanaf vrijdag 29 mei te koop
avatar van E-Clect-Eddy
Dive Index is het samenwerkingsproject van NYC muzikant Will Thomas aldus de info op Bandcamp

Het oude werk van deze act wordt op Discogs aangemerkt met Downtempo / Ambient / Trip Hop / Indie Pop en Synthpop

Zangeres Natalie Walker lokte me naar dit album waar zij een grote bijdrage aan leverde: De eerste single klinkt ingetogen, Downtempo, Trip Hop: Electronic Pop opgebouwd rond gedempte piano klanken, sumiere ritmes en de fijne warme stem van Natalie.

Dive Index - Window to Window (ft. Natalie Walker) Official Lyric Video - YouTube