Death - Non​:​Analog - On​:​Stage Series (2020)

Alternatieve titel: Montreal 06​.22​.​1995

Label: Relapse

1. Spiritual Healing (8:13)
  2. The Philosopher (5:03)
  3. Suicide Machine (5:53)
  4. Crystal Mountain (5:34)
  5. Jealousy (4:44)
  6. Zero Tolerance (5:01)
  7. Lack of Comprehension (5:04)
  8. 1,000 Eyes (6:07)
  9. Empty Words (7:20)
  10. Symbolic (8:55)
  11. Pull the Plug (6:38)

avatar van vielip
In ieder geval een coole setlist!

avatar van Kill_illuminati
Geweldig om Death materiaal live te horen. Helaas is de geluidskwaliteit echt waardeloos.

avatar van vielip
Daar was ik dus al bang voor. Jammer!

vielip schreef:
In ieder geval een coole setlist!

100% vette setlist
100% bootleg-kwaliteit... en dat is inderdaad jammer.

avatar van Kill_illuminati
vielip schreef:
Daar was ik dus al bang voor. Jammer!

Mocht je alsnog geïnteresseerd zijn, deze release staat gewoon op Spotify. Overigens vind ik het album Symbolic te netjes klinken, dus het is wel lekker om naar een gore, luidere versie van die nummers te luisteren.

avatar van vielip
Ik zag 'm inderdaad op Spotify voorbij komen!

avatar van Metal-D78
En ook weer uit dezelfde reeks een ander optreden van Death, dit keer uit 1987. Geluid is bijkans nog beroerder.

bennerd
Ligt het niet aan de band?

avatar van Edwynn
Van de Scream Bloody Gore tour inderdaad. Andere samenstelling. Andere tijd. Alleen voor nostalgici.

Elke week wordt er spul uit de kluis beschikbaar gemaakt.

bennerd schreef:
Ligt het niet aan de band?

ja weet wel beter...

avatar van gigage
Band als in bandrecorder dus tape?

Stijn_Slayer
Uit de Symbolic tour! Inderdaad is de geluidskwaliteit niet heel veel beter dan die van de bootleg die al jaren circuleert. Slecht te beluisteren is deze echter geenszins en Live in Eindhoven en LA waren ook erg rauw. De grunt van Chuck klinkt hier echt wel bruut en de setlist is niet te versmaden. Een paar schoonheidsfoutjes, maar over 't algeheel zeker een strakke show. Als tegenhanger van het meer gepolijste studio-album wel de moeite waard. Nu hopen op Chili 1998 in opgepoetste vorm!

avatar van Desert
Afgezet, aan zo'n geluidskwaliteit ga ik geen dik uur spenderen om te beluisteren.