Matt Lovell - Nobody Cries Today (2020)

geen stemmen

Folk / Soul
Label: Tone Tree

1. Trouble (2:58)
  2. 90 Proof (3:45)
  3. Sabotage (3:20)
  4. Alligator Lilly (3:04)
  5. Be Free (3:10)
  6. Nobody Cries Today (3:55)
  7. Dime Adiós (Say Goodbye to Me) (4:21)

met Leigh Nash

8. The Gospel (3:49)
  9. The Way That It Was (3:06)
  • vanaf vrijdag 5 juni te koop
avatar van musicfriek
Het leuke van albums toevoegen is dat je zo af en toe wel wat interessants tegenkomt, nou, deze Matt Lovell heeft mijn aandacht te pakken. Dit is zijn debuutalbum en wat een soul heeft Matt in zijn stem.

De 3 singles die tot nu toe uitgebracht zijn vind ik stuk voor stuk geweldig, alhoewel ze qua stijl vrij verschillend zijn. Vandaag ook geleerd dat Leigh Nash de voormalige zangeres was van Sixpence None the Richer (Kiss Me, ik blijf dat een superlief liedje vinden).

Favoriet is 90 Proof en het duet met Leigh bevalt me ook meer en meer, mooie stemmen samen.
Ja, lichtelijk hyped voor deze release

aERodynamIC, wellicht ook iets voor jou?

musicfriek schreef:
aERodynamIC, wellicht ook iets voor jou?

Denk het wel