Bladee - Exeter (2020)

Zweden
Pop / Hip-Hop
Label: YEAR0001

1. Mirror (Hymn) [Intro] (1:40)
  2. Wonderland (2:05)

met Ecco2k

3. Merry-Go-Round (2:04)
  4. Rain3ow Star (Love Is All) (2:14)
  5. Every Moment Special (2:03)
  6. DNA Rain (1:47)
  7. Open Symbols (Play) Be in Your Mind (2:07)
  8. Lovestory (2:15)

met Ecco2k

9. Imaginary (2:06)
avatar van McSavah
Nieuwe Bladee! Best wel anders dan zijn vorige albums. Een kaler maar ook vrolijker en psychedelischer geluid. Meer richting de hypnagogic pop, maar dan wel lekker springerig allemaal. Errug korte nummers dus gaat vaak opgezet worden.

avatar van madmadder
Ik heb dit beluisterd, McSavah.

avatar van McSavah
Haha bravo madmadder. Ik ben helemaal verliefd op dit plaatje. Nog meer dan op zijn andere projecten, maar dat kan ook door de nieuwigheid komen.

En ik beloof komend weekend enkele van jouw favorieten te luisteren.

avatar van madmadder
Ik heb 'm zelfs drie keer geluisterd vandaag. Dit heeft hetzelfde effect op mij als Lil Peep haha (kwestie van tijd voor we hier ook op 4,5* zitten ).

avatar van McSavah
O wow dat is straf, ook wel handig dat de nummers gewoon kort tot de essentie zijn gebracht. Van Peep zal ik ook eens een album proberen.