Porcelain Raft - Come Rain (2020)

Italiƫ
Pop / Electronic
Label: Volcanic Field

1. Come Rain (3:26)
  2. The Way Things Are (3:37)
  3. Out of Time (3:48)
  4. Tall Grass (4:03)
  5. For a While (1:38)
  6. The Crow & the Rainbow (3:43)
  7. If I Was (3:22)
  8. Oglasa (5:43)
Porcelain Raft? Porcelain raft? Oh ja, ik ken het debuut uit 2012 en die ben ik al helemaal kwijt.

En toen hoorde ik Come Rain en dacht: ik wil de rest ook horen. Ben ik Mauro Remiddi onterecht uit het oog verloren?

Ik hoor galmende indiepop liedjes met wat leuke twists plus wat onzijdige zang (kon ik me niet me herinneren): muziek die me ten tijde van het debuut wel wat deed ja. Inmiddels minder, maar het is toch een fijne album om naar te luisteren.

Alleen ben ik bang dat dit net zal gaan als ten tijde van die eerste. Een aantal keer luisteren en dan niet meer weten dat het album er is (bijvoorbeeld bij het opstellen van de jaarlijstjes). Gewoon een leuk, prettig album zoals er zo veel zijn.

avatar van music4life
Jammer dat dit niet het nivo heeft van Strange Weekend. Met z’n twee vorige platen ben ik niet bekend