Lesoir - Mosaic (2020)

Label: Glassville

1. Mosaic ( (4:31)
  2. Is This It? (5:51)
  3. Somebody Like You (3:58)
  4. The Geese (4:00)
  5. Measure of Things (5:40) (5:40)
  6. Dystopia (6:46)
  7. It's Never Quiet (4:52)
  8. MXI (2:00)
  9. Two Faces (7:42)
avatar van Leptop
Eerste serieuze kennismaking met deze Nederlandse progrock band. Vorig jaar had ik ze al gespot als voorprogramna van Riverside in Weert. Dat beviel prima, dit nieuwe album nog beter! Het heeft zeker meerdere luisterbeurten nodig om te ontdekken. Zoals dat het eigenlijk uitstekend in elkaar zit, goed gemusiceerd en met een uitstekende, moderne productie. Groeiplaat!

Prima Plaat...Absolute Aanrader !!

avatar van marathonman
Veelbelovend na een eerste luisterbeurt..

avatar van Leptop
Dit album verdient meer luisteraars vind ik. Liefhebbers van The Gathering, Pink Floyd, The Pineapple Thief, Riverside, om zo eens een paar bands te noemen...zouden dit album zeker een kans moeten geven. Heeft van alles wat, maar ook een eigen sound en gun het wat tijd, want het groeit.