Womanmay - Ahi Ahi (2015)

Venezuela

5. Want You (3:45)
  6. Lady in Black (5:43)
  7. Indigo Blue (3:44)
avatar van E-Clect-Eddy
Maylin Colmenares is de front van deze band, waar toen ook Michelle Blades deel van uitmaakte.

Volgens hun Bandcamp pagina: Blues Rock / Blues / Experimental / Freak Folk / indie Rock / Psychedelic.

Het klinkt apart, soms heel minimaal, weinig percussie en ook de inbreng van de bas is beperkt, voornamelijk elektrische 2 gitaren en de zang. Wat zweverig gezongen in zowel Engels als Spaans. Er zitten wel Blues invloeden in maar het is geen Blues. Ingetogen 'trippy' singer-songwriter, Indie Folk / Experimenteel, maar het heeft wel wat.

Lady in Black is het meest aangeklede nummer, ook het meest toegankelijke. Een mix van Blues Rock / Folk Rock / Minimal. Een enorm contrast met de a capella afsluiter.

Ahi Ahi | Womanmay op Bandcamp