Behemoth - A Forest (2020)

1 stem

Polen
Label: Metal Blade

1. A Forest (5:48)

met Niklas Kvarforth

2. A Forest [Live from "Merry Christless" in Warsaw Poland in December 2018] (5:56)
  3. Shadows Ov Ea Cast Upon Golgotha (4:16)
  4. Evoe (3:12)
  • vanaf vrijdag 29 mei te koop
avatar van Edwynn
Mijn hemel. A Forest is verschrikkelijk. Ik snap wel dat zowel Nergal als Kvarvorth geïnspireerd zijn door de oude Cure. Daar voel ik als metalhead ook verwantschap mee. Maar het resultaat is zoals altijd dat de finesse naar de knoppen wordt geholpen door veel te lompe grooves en het fantasieloos omvormen van oorspronkelijke details tot zogenaamd brute riffs. En dan de vocalen van die twee. Als mijn kinderen zich zo jankerig uiten, mogen ze een week niet op de PlayStation. Hou op met me hoor.

Gelukkig zijn er nog twee tracks over die klinken alsof ze overgehouden zijn van de I Loved You At Your Darkest plaat.

Als doekje voor het bloeden na de automutilatie als gevolg van die gruwelijke aanpak van A Forest.