CeeLo Green - CeeLo Green Is Thomas Callaway (2020)

R&B / Soul
Label: Easy Eye

1. For You (3:22)
  2. Lead Me (3:39)
  3. Little Mama (2:51)
  4. Don't Lie (3:13)
  5. I Wonder How Love Feels (3:02)
  6. People Watching (3:51)
  7. You Gotta Do It All (4:06)
  8. Doing It All Together (2:35)
  9. Slow Down (3:30)
  10. Down with the Sun (3:21)
  11. Thinking Out Loud (3:04)
  12. The Way (3:22)
avatar van Reijersen
CeelLo Green is wie? Thomas Callaway dus en dat is, precies CeeLo Green. Om het lekker duidelijk te maken. CeeLo heeft sowieso een bijzondere carriere met als lid van Goodie Mob meer in de hiphop, daarnaast ook succes met Gnarls Barkley, maar ook solo. Coach in The Voice en nu dus weer eens een album na 5 jaar. Een vrij traag album eerlijk gezegd. De nummers zijn stuk voor stuk rustig en traag en dit haalt het boeiende wel van het album af. Lead Me heeft dan als uitzondering wat hitpotentie en ook People Watching kent wellicht nog een lichte groove, daarnaast heeft Down With the Sun nog wat vrolijke tonen. Maar vooral dus traag.