Spider Bite - Spider Bite (2020)

Canada
Punk / Rock
Uitgebracht in eigen beheer

1. Blood and Suffering (1:24)
  2. Hospitals and Graveyards (2:58)
  3. UBI (2:06)
  4. Escape Velocity (2:18)
  5. Snitch Line (1:58)
  6. Red Dawn (1:50)
  7. Sea to Shinning Sea (0:57)
  8. Heat Wave (1:48)
  9. Balls Falls (0:58)
  10. Spider Bite (1:11)
avatar van Germ
Germ (crew)
Ancient Shapes had al flink wat punkinvloeden, maar was toch vooral powerpop.
Dit is andere koek, straight up punk. Aanvankelijk hoor je voornamelijk The Ramones er in terug, maar de laatste songs zijn bijna hardcore te noemen (denk Black Flag).
Alles is weer even smakelijk, ook dit genre heeft Romano in zijn vingers!

3.5*

avatar van Cor
Cor
Nou, Romano bewijst ook nog maar even dat 'ie ook kan punkrocker. Punt gescoord, Daniel. Wil niet zeggen dat het een hemelbestormend goede plaat is geworden. Maar even het genre aantikken, lekker door raggen met twee nummers onder de minuut. Geestig. Dit complete album van 10 nummers duurt korter dan die single track 'Forever Love's Fool', die hij met Tool-drummer Danny Carey opnam.