What Is This That Stands Before Me? (2020)

Label: Sacred Bones

1. The Soft Moon - Black Sabbath (5:38)
  2. Molchat Doma - Небеса и Ад (Heaven and Hell) (5:34)
  3. Thou - Supernaut (5:19)
  4. Marissa Nadler - Solitude (4:36)
  5. Hilary Woods - N.I.B. (4:09)
  6. Zola Jesus - Changes (6:12)
  7. Moon Duo - Planet Caravan (9:11)
  8. Dean Hurley - Warning [Bar Band Version] (4:20)
  9. Uniform - Symptom of the Universe (5:42)
avatar van E-Clect-Eddy
Black Sabbath tribuut door labelgenoten, is al uit op Bandcamp maar de officiële release is pas in september.

Ben vooral benieuwd naar de Moon Duo en Marissa Nadler bijdrages.

Er is ook een single uit.
Zola Jesus - Changes (Official Audio) - YouTube

What Is This That Stands Before Me? | Sacred Bones Records op Bandcamp

avatar van E-Clect-Eddy
Het album is dus al compleet te beluisteren op Bandcamp maar op andere streaming sites moet je nog geduld hebben.

Wel een volgende single van Moon Duo. Het het helemaal eigen gemaakt. Had zo op hun laatste album kunnen staan.

Moon Duo - Planet Caravan - YouTube - audio

avatar van E-Clect-Eddy
Ook The Soft Moon - Black Sabbath is uit op Spotify. Lekkere Noise...

avatar van E-Clect-Eddy
Vijf van de negen nummers zijn nu verschenen als single.

The Soft Moon's cover van Black Sabbath is daarvan de meest demonische, heerlijk donker. Eigenlijk de enige die echt heel goed bevalt van de singles.

The Soft Moon - Black Sabbath - YouTube

verder verscheen:
Molchat Doma - Небеса и Ад (Heaven and Hell)
Dean Hurley - Warning [Bar Band Version]

avatar van E-Clect-Eddy
Ook Hilary Woods - N.I.B. is uit, mooie kennismaking met deze act.

Lekker ingetogen donkere uitvoering.

Hilary Woods - N.I.B. - YouTube - audio

avatar van E-Clect-Eddy
Stond op Bandcamp sinds 1 mei en de rest van de streaming platforms zouden 18 september volgen. Maar het label heeft blijkbaar anders besloten, is gisteren uitgebracht.

Is nu wel alsof de najaars-release-lawine 2 maanden eerder is begonnen.

Het album is een erg bonte verzameling van acts / genres: Coldwave / Death Metal / Folk Noir / Alternative Rock / Psychedelic Rock / Experimental Pop.

Favorieten: The Soft Moon / Hilary Woods / Moon Duo - ook goed te doen Zola Jesus / Marissa Nadler.