Alcàntara - Solitaire (2020)

Italië
Label: Progressive Gears

1. Treefingers (5:56)
  2. Logan (4:52)
  3. Bad Bones (5:47)
  4. After the Flood (9:38)
  5. Solitaire (2:05)
  6. Faith (6:17)
  7. The Resistance (2:56)
  8. Seasons (9:25)
avatar van marathonman
Onbekende artiesten bij mij,na 2 luisterbeurten blijven vooral de 2 langere nummers hangen met prachtig gitaarwerk, ga dit album wel vaker beluisteren, ademt veel Gilmour sfeer..

avatar van ProGNerD
marathonman schreef:

Klinkt inderdaad hier en daar heerlijk Floydiaans; de zang en de productie klinken ook mooi helder. Voor prog liefhebbers zeker het beluisteren waard !

avatar van ekim
Prachtig album!!!

avatar van marathonman
After the flood en Seasons, wat een heerlijke nummers, dat gitaarspel, de opbouw....