Supreme Cerebral & D.Mar - Soul Trained (2020)

Label: Signature

1. Kings Throne (2:47)
  2. Change (2:30)
  3. Prophetic Jewels (3:12)

met Planet Asia en inDJnous

4. Underground Kings (3:55)

met SmooVth, Eloh Kush en DJ Eyeball

5. Better Not Come Outside (3:03)
  6. Very Few (2:17)
  7. Wave Dichotomy (3:46)

met Hus Kingpin en Ralphile Reese

8. Indecent Proposal (2:26)
  9. Basic Instinct (2:44)
  10. What I'm Gonna Talk About (2:19)
  11. Writings on the Wall (3:13)

met Definite Mass

12. On the Corner (3:09)

met Recognize Ali en Ill Conscious

13. Can't We Grow (3:54)

met Piff PCH

14. Luxurious Fabric (4:35)

met Banish Habitual, Tristate en DJ Eyeball

15. Mr. Wonderful (4:05)

met Banish Habitual en Eloh Kush

16. Terminally III (3:45)

met Definite Mass en Born Sun

avatar van hiphopmaster
Het hiphop-album van 2020 voor mij. Voor mij zijn Supreme Cerebral en D.Mar onbekenden in het wereldje en ook de gastenlijst staat vol met nagenoeg onbekende helden. Laat dat je niet afschrikken want dit is gewoon zeer strak geregisseerd met heerlijke raps en soulvolle samples. Neem even de tijd om dit 2 a 3 x op je in te laten werken want daarna is het volop genieten. Je kan je tijd ook verdoen door naar de nieuwe release van Nas te luisteren of naar Griselda pulp, maar dan heb je simpelweg minder tijd voor dit huzarenstukje. Ik zet hoog in met 4,5* en hopelijk denk ik daar volgend jaar nog steeds zo over.
2 mindere punten op dit album, de regisseur vond het nodig om ieder nummer te voorzien van een irritant kermisachtig alarm en het nummer Better Not Come Outside. Luxurious Fabric en Mr. Wonderful zijn voor mij de absolute toppers op dit album. ENJOY!

avatar van -SprayIt-
Wat een klapper van een album! Heerlijk genoten tijdens een fietstocht in de zon in Amsterdam vandaag. Goed sample gebruik, heerlijke productie en fijne flow, dit zou wel eens een 4,5* kunnen worden! Toppertje!