Black Rose Maze - Black Rose Maze (2020)

1 stem

Italiƫ
Label: Frontiers

1. In the Dark (3:33)
  2. Laws of Attraction (4:47)

met Jeff Scott Soto

3. Let Me Be Me (4:26)
  4. Free (3:29)
  5. Look at Me Now (4:32)
  6. Maze (4:11)
  7. Let Me Go (4:18)
  8. Only You (3:29)
  9. Earth Calling (3:44)
  10. You Can't Stop Me (3:42)
  11. Call Me Now (4:05)
AOR_Lover
Black Rose Maze is een band met Rosa Laricchiuta als zangeres. Ze deed mee aan La Voix, de franstalige versie van The Voice in Quebec waar ze het schopte tot de finale. Ze zong hier onder meer met de heren van Def Leppard en eerder al met Melissa Etheridge. Na een EP en een album onder haar eigen naam tekende ze in 2018 een vierjarig contract bij Frontiers Records. Op het debuutalbum heeft Alessandro Del Vecchio een behoorlijke vinger in de pap en is de gitarist Andrea Seveso te horen. Het duet met Jeff Scott Soto is één van de hoogtepunten van dit album samen met In the Dark en Earth Calling. Een sterk debuut met hopelijk meer hiervan de komende jaren.