Bruce Hornsby - Non-Secure Connection (2020)

Label: Zappo

1. Cleopatra Drones (3:54)
  2. Time, the Thief (3:09)
  3. Non-Secure Connection (4:32)
  4. The Rat King (2:32)

met Rob Moose

5. My Resolve (5:25)

met James Mercer

6. Bright Star Cast (3:16)

met Jamila Woods en Vernon Reid

7. Shit's Crazy Out There (5:14)
  8. Anything Can Happen (3:44)

met Leon Russell

9. Porn Hour (4:39)
  10. No Limits (3:34)
avatar van DeWP
Ik ga nog geen waardering geven, want ik luister nu pas voor de eerste keer naar dit album.
Mijn eerste indruk is namelijk nog niet al te best. De nummers zijn traag, zonder pit en ook niet echt erg mooi of melodieus te noemen.
Op het eerste gehoor een echte tegenvaller.

avatar van janneman
En ik vind eigenlijk een beetje het tegenovergestelde. Aangename klanken, niet frivool en zonder uitersten maar het luistert eenvoudig lekker weg.
Een meesterwerk niet maar gewoon een goede plaat.

En blijf het verrassend vinden hoe deze man zich ontwikkeld heeft de afgelopen jaren.

avatar van dynamo d
Ik vind het ook een sterk en gevarieerd album met als hoogtepunten My Resolve en Porn Hour.
Begrijp alleen niet waarom de gastartiesten hierbij worden vermeld. Dat moet volgens mij conform MuMe regels expliciet bij de nummers vermeld staan en dat is bij dit album (dat ik bezit) niet het geval. Dan kunnen we wel bij alle albums elke drummer of gitarist erbij gaan zetten