TORRES - Live in Berlin (2020)

1 stem

Label: Merge

1. Good Scare (3:51)
  2. Dressing America (4:13)
  3. Last Forest (3:55)
  4. Three Futures (4:11)
  5. Cowboy Guilt (3:39)
  6. Records of Your Tenderness (3:26)
  7. Skim (5:34)
  8. Sprinter (5:15)
  9. New Skin (5:46)
  10. Silver Tongue (4:16)
  11. A Few Blue Flowers (4:05)
  12. Honey (5:56)
  13. Gracious Day (3:15)
  14. Good Grief (5:04)
  15. Helen in the Woods (3:36)
avatar van Sunderland
Goeie herinneringen aan haar concert van 6 maart jl in Paradiso met Gretz en 123poetertjes, only 4 days voor dit concert in Berlijn, wat haar laatste was, vanwege de lock down, en zij op kosten van fans naar huis werd gevlogen.

Deze setlist hadden we ook in Paradiso kunnen horen als zij gewoon haar ding had kunnen doen en niet na een uur van het podium werd getrokken omdat de volgende band al stond te trappelen.

Ik wil het dan ook graag beluisteren maar voorlopig is het alleen nog beschikbaar op Bandcamp.

avatar van Sunderland
Sunderland schreef:
...
Een week na release alsnog beschikbaar gemaakt op de verschillende streamingsdiensten...